Når du har gået til undervisning i et instrument eller i sang i et stykke tid, har du mulighed for at være med på et af musikskolens sammenspilshold. Her kan du være med i et band eller et orkester, spille noget god musik og få nye kammerater.
Tal med din lærer om muligheden af at være med på et sammenspilshold.
Hvis du ikke går til undervisning i et instrument eller i sang, kan du være med i Solrød Band Klub eller Musikklub Havdrup.
Det er gratis at være med i et band eller orkester, hvis du går til undervisning i et instrument eller i sang i musikskolen.
En gang i mellem har vi en ledig plads på et sammenspilshold til en elev, der ikke går til undervisning i et instrument eller i sang.
I det tilfælde koster det 3 x 295 kr. årligt at være med på et sammenspilshold.
Senest opdateret 15.05.2026 12:51 af JEEN
