Har du lyst til at spille i et band?
Så kom og vær med i Solrød Band Klub, spil en masse god musik og få nye venner.
Du kan være med i Solrød Band Klub, hvis du går i 3. klasse eller er ældre endnu. Vi deler holdet i to efter alder.
Vi spiller sej rock, groovy hip hop, dejlig pop og mange andre fede ting. Hvis du selv laver sange, så tag dem med. Så kan vi måske spille én af dem.
Det er fint, hvis du har spillet på et instrument eller sunget før, men det er ikke et krav. Du lærer det, du får brug for, samtidig med at vi lærer numrene.
Vi øver og spiller med bandet det meste af tiden. Men det kan også ske, at vi alle sammen synger eller spiller trommer, for så bliver vi bedre til at spille sangene og rytmerne. Og nogle gange skal du vente på, at de andre får vist noget. En gang imellem skal du måske også øve noget derhjemme.
Vi skal have det sjovt, vi skal arbejde koncentreret, og vi skal spille mindst to koncerter om året.
Vi laver to bands, der øver samtidig. Og nogle gange slår vi måske det hele sammen og spiller noget alle sammen.
Ved tilmeldingen på vores hjemmeside skal du skrive, hvis der er ét eller flere instrumenter, du er særligt interesseret i.
Du skal også skrive, hvis du helst vil synge. Det vil vi tage hensyn til ved sammensætningen af holdene, men du kan ikke være sikker på at komme til at lave det, du allerhelst vil, hele tiden.
Hvis du ikke synes, der er et eller flere instrumenter, der er mere spændende end de andre, og at du bare gerne vil spille, er det helt ok. Så skriver du bare det.
Solrød Band Klub:
Fra 3. klasse og op.
Maximum 8 deltagere pr. hold.
Lærere: Esben Brandt Eriksen og Lui Falkentorp.
60 minutter en gang om ugen i 36 uger.
Mandag 16.30 - 17.30, Solrød Gl. Skole, Højagervænget 31, kælderen.
Første undervisningsgang: 17. august 2026.
Pris: 3 rater à 225 kr.
Senest opdateret 15.05.2026 12:32 af JEEN
